Veelgestelde vragen

Hoe kom ik in contact met RoJo Fashion?

Je kan ons op meerdere manieren benaderen. We hebben een algemeen Emailadres waar je met al je vragen terecht kan. Daarnaast vind je rechts onderaan op de website ook al onze Social Media links, inclusief een WhatsApp knop. Als laatste hebben wij ook nog een Live Chat op de website waar je terecht kan met al je vragen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Er zitten wel leuke voordelen aan het aanmaken van een account. Je kunt namelijk altijd je bestelgeschiedenis inzien, je favoriete items op je Wishlist zetten en je gegevens worden opgeslagen voor wanneer je een volgende bestelling plaatst.

Kan ik mijn waardebon en kortingscodes gebruiken bij Sale artikelen?

Nee, waardebonnen en kortingscodes zijn niet te gebruiken in combinatie met artikelen in de Sale, tenzij anders vermeld.

Welke betaalmethoden hebben jullie?

Je kunt bij ons betalen met Ideal, PayPal, Mastercard/Visa, Bancontact en Klarna. Daarnaast hebben wij via Klarna ook nog de optie om in 3 delen te betalen.

Ik twijfel over de maat. Waar kan ik terecht voor maatadvies?

Wanneer je twijfelt over welke maat je moet bestellen, kun je live chatten met een van onze medewerkers. Wij zullen ons best doen om je zo goed mogelijk op weg te helpen met maatadvies. Daarnaast kun je ook altijd de productbeschrijving raadplegen die bij het item beschreven staat.

Let op: maatadvies is altijd een advies. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer er een verkeerde maat wordt besteld.